Quick Boys er en af de fedeste fortællinger i hollandsk fodbold de seneste sæsoner. I fjor spillede holdet fra den tredjebedste række 3-3 ude mod giganterne AZ og tabte på straffe, og igen i denne sæson har de hurtige drenge overrasket alt og alle ved at slå to hold fra Æresdivisionen ud.
Quick Boys er egentlig amatører, og den tredjebedste række er som udgangspunkt en amatørrække. Alligevel er det påkrævet at have et minimum af spillere på kontrakt, og Quick Boys spiller som alt andet end et amatørhold. De rykkede for første gang siden stiftelsen i 1920 op i den tredjebedste række i 2019, og i denne sæson peaker de med en førsteplads halvvejs i turneringen. Desværre for dem blev der under corona lavet nogle særlige regler, der gør, at man ikke kan rykke op i den næstbedste række de næste 5-10 år.
Få et freebet på 500 kr. som ny kunde hos Spreadex*
Så det er i pokalen, at Quick Boys skal finde sine eventyr, og det gør de efter bedste evne. De har scoret 12 mål i fem kampe mod professionel modstand de seneste to cupsæsoner, og fire af dem har været hold fra Æresdivisionen. I samtlige fire hjemmekampe har de scoret lang tid før 51. minut. Senest mod Fortuna Sittard d. 17. december var Quick Boys en klasse bedre og vandt helt fortjent. Robin van Persies Heerenveen er ligesom Sittard selvfølgelig klasser over Quick Boys på papiret, men gæsterne har flere stamspillere ude i forsvaret, og hvis de ikke leverer på absolutte topniveau, kan de snildt ryge i samme fælde som sine ligakollegaer.
Forklaring af spreadet:
Vi spiller på, at ‘1. Quick Boys mål’ bliver scoret før 45,5. minut. Worst case er, at Palace ikke scorer. I det tilfælde taber vi 44,5 enheder (90 minus 45,5). Best case er, at Palace scorer i 1. minut. I det tilfælde vinder vi 44,5 enheder (45,5 minus 1).
Med forbehold for ændringer i spreadet. Leveret i kommercielt samarbejde med Spreadex.
Kun tilladt over 18 år | Spil ansvarligt stopspillet.dk – ring 7022 2825 | Udeluk dig via ROFUS.nu | Regler og vilkår gælder
© 2025 Monetos Betting – Designet af Aveo web&marketing