*Links med en stjerne efter sig er reklamelinks.
Runde tre i Superligaen har budt på to hjemmesejre, som samtidig var favoritsejre til henholdsvis AGF og FC Midtjylland mod de to oprykkere fra 1. division. Denne søndag fortsætter trenden med favoritsejre, hvis man tro Monetos-eksperterne.
Hver uge optages ‘Superliga Spil’-podcasten, der leveres i samarbejde med bookmakeren Bet25. På Monetos er vi stolte over at have en dansk bookmaker, som vægter dansk sport utroligt højt, som en tæt samarbejdspartner. På Superligaen udmærker Bet25 sig med et hav af specialspil til hver eneste kamp.
Tredje runde har ikke fået den bedste start set med Monetos-briller, da et manglende AaB-mål i går i Herning kostede dyrt, mens et par velbetalte langskud desværre heller ikke ramte. Men heldigvis er der tre kampe på menuen i dag, som vores eksperter Mikkel Westermann og Tonni Munk Jensen tager under kærlig behandling i vores ugentlige podcast.
I Parken kigges der i retning af en brandvarm islænding som målscorer, mens der spores en lille smule uenighed i kampen mellem Lyngby og Brøndby, hvor Tonni Munk Jensen er fristet af sejr til gæsterne, mens Mikkel Westermann finder værdi i, at begge hold kommer på tavlen til odds 1,72.
– I første kamp mod Viborg lukker man tre mål ind. Det er jo slet ikke godt nok. Og mod Vejle kan det godt være, at Vejle kun scorer en gang, men der var virkelig tilløb og optræk til masser af store Vejle-chancer og Vejle kunne sagtens have scoret mere end en gang, lyder Mikkel Westermanns analyse af Brøndbys defensive forfatning netop nu – og han tror derfor på, at Lyngby kan udnytte dette trods topscorer Andri Gudjohnsens afgang.
Vil du høre Tonni Munk Jensens analyse af, hvorfor Brøndby er et godt spil og hvorfor man skal ud på Orri Oskarsson til at score, kan du høre podcasten HER.
Få de allerbedste spilforslag fra Monetos-teamet i Monetos Plus – læs mere HER
Kun tilladt over 18 år | Spil ansvarligt stopspillet.dk – ring 7022 2825 | Udeluk dig via ROFUS.nu | Regler og vilkår gælder
© 2024 Monetos Betting – Designet af Aveo web&marketing