Det er formentlig de færreste, der følger Superligaen, som har misset, at David Nielsen er tilbage som træner hos de kongeblå fra Lyngby. David Nielsen plejer betyde fight og masser af gule kort. I løbet sine fem sæsoner som AGF-træner lå hans hold helt i top på bisselisten i de fire af sæsonerne.
Det vil jeg også forvente, at vi ser i en eller anden udstrækning i Lyngby. Der er ihvertfald brug for en masse fight, måske især efter en sløj indsats i Parken i sidste runde, hvis ikke klubben skal rykke ned. Efter en ellers rigtig fin start på sæsonen, hvor klubben i lang tid lå langt fra nedrykning, er der nu kun 1 point ned til Vejle under stregen.
De møder her Viborg, som ligger 3 point over dem, men reelt er alle hold i bund 6 i min optik i nedrykningsfare. Derfor kan kampen her også blive ret nervøs og jeg forventer, at Lyngby vil gøre alt for at gå ud og vise, at kampen bliver spillet på deres hjemmebane. Det kan sagtens ske med en række hårde tacklinger.
Sandi Putros er dommer og det skal absolut ikke være en ulempe for spillet. Han har dømt 12 Superliga-kampe i denne sæson og snitter 4,5 gule kort pr kamp og er dermed en af de dommere i ligaen, som uddeler flest kort.
Lyngby snitter i forvejen 2 gule kort pr kamp og kommer David-effekten samt kampens betydning i spil, bør der altså ikke være langt til minimum 3 gule kort, som vil give os gevinst.
Forklaring af spreadet:
Vi spiller her på, at Lyngby får over 25 kort point. Gule kort giver 10 point, mens direkte rødt og andet gule kort (og dermed rødt) til en spiller giver 25 point. Vi skal altså have som minimum tre gule kort ellet ét rødt kort til Lyngby for at få gevinst. Worst case scenario er, at Lyngby ingen kort får, hvorved vi taber 25 enheder. Best case scenario er at Lyngby får mange kort og gerne flere røde.
Med forbehold for ændringer i spreadet. Leveret i samarbejde med Spreadex.
Kun tilladt over 18 år | Spil ansvarligt stopspillet.dk – ring 7022 2825 | Udeluk dig via ROFUS.nu | Regler og vilkår gælder
© 2025 Monetos Betting – Designet af Aveo web&marketing