Videre til indhold
Spil ansvarligt | 18+ | udeluk dig selv: rofus.nu | Spillemyndighedens hjælpelinje: stopspillet.dk (ring på 7022 2825)
  • Spilforslag
  • Artikler
  • Kampagner
  • Bonusser
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Spilforslag
  • Artikler
  • Kampagner
  • Bonusser
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
Monetos plus

Spreadbet

Al-Wehdat - Al-Kuwait

  • AFC Cup

Al-Wehdat - Al-Kuwait

  • 11. december
  • 17.00

Sidste kampmål (Spread 67-70)

Køb 70

Indsats: 2 kr.

Årsag til spillet

Sidste gruppespilsrunde i Asiens svar på Europa League, og det er knald eller fald for gæsterne Al-Kuwait, der er ude med alt andet end en sejr. Det er hjemmeholdet Al-Wehdat med stor sandsynlighed også, så der er potentiale for en højspændt afslutning på dette indbyrdes møde.

Al-Wehdat kan med en sejr godt nå at ende som etter og dermed gå direkte videre til næste stadie i turneringen, men det kræver at den nuværende etter Al-Kahrabaa taber point hjemme til Al-Ittihad, der allerede er ude af turneringen. Al-Kahrabaa er faktisk videre uanset hvordan deres kamp går, fordi de er bedst stillet i toerregnskabet i denne gruppes region, men de er stadig 1,35-favoritter hjemme mod Al-Ittihad og smider næppe førstepladsen frivilligt. 

Uafgjort kan vise sig nok for Al-Wehdat, hvis Al-Kahraaba taber til Al-Ittihad, men hvis Al-Kahraaba lever op til sin store favoritværdighed, er Al-Wehdat ligesom Al-Kuwait nødt til at gå all in for sejren. I det tilfælde hvor uafgjort kun er nok til at sikre Al-Wehdat andenpladsen i puljen, vil de godt nok sikre sig føringen i toerregnskabet midlertidigt, men kan blive overhalet af tre-fire hold fra andre puljer, som spiller i de kommende dage. Den risiko vil ingen mening give for Al-Wehdat at løbe. Og da det eneste der tæller for Al-Kuwait som sagt er en sejr, er der virkelig stor sandsynlighed for, at vi får et sent mål her. Der er selvfølgelig scenarier, som modarbejder spillet, men de er langt mere usandsynlige end det modsatte.

Forklaring af spreadet:

Vi spiller her på, at sidste mål i kampen falder efter det 70. minut. Det vil altså sige, at når vi køber 70 som ‘Sidste kampmål’, vinder vi, hvis sidste mål i kampen bliver scoret efter det 70. minut. Jo senere det sidste kampmål falder, jo mere vinder vi, mens vi taber mere jo tidligere det sidste kampmål måtte falde før det 70. minut. Worst case scenario er, at kampen ender 0-0. I det tilfælde vi vil tabe 70 enheder (70 minutter minus 0). Best case er, at det sidste kampmål bliver scoret i 90. minut eller senere. I det tilfælde vinder vi 20 enheder (90 minus 70).

Med forbehold for ændringer i spreadet. Leveret i samarbejde med Spreadex.

Kun tilladt over 18 år | Spil ansvarligt stopspillet.dk – ring 7022 2825 | Udeluk dig via ROFUS.nu | Regler og vilkår gælder
  • +45 60140027
  • kontakt@monetosbetting.dk
  • Niels Bohrs Vej 20, 8260 Viby
  • CVR 41330406
  • Betingelser
  • Ludomani
  • Ansvarligt spil
Facebook Twitter Youtube Spotify Apple Instagram

Information

  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt

Kun tilladt over 18 år | Spil ansvarligt stopspillet.dk – ring 7022 2825 | Udeluk dig via ROFUS.nu | Regler og vilkår gælder

  • +45 60140027
  • kontakt@monetosbetting.dk
  • Niels Bohrs Vej 20, 8260 Viby
  • CVR 41330406
  • Betingelser
  • Ludomani
  • Ansvarligt spil
Facebook Twitter Youtube Spotify Apple Instagram

© 2025 Monetos Betting – Designet af Aveo web&marketing

Administrer samtykke til cookies
Vi bruger cookies til at optimere vores websted og vores service.
Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}