Videre til indhold
Spil ansvarligt | 18+ | udeluk dig selv: rofus.nu | Spillemyndighedens hjælpelinje: stopspillet.dk (ring på 7022 2825)
  • Spilforslag
  • Artikler
  • Kampagner
  • Bonusser
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Spilforslag
  • Artikler
  • Kampagner
  • Bonusser
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
Monetos plus

Spreadbet

Lazio - Roma

  • Italien, Coppa Italia

Lazio - Roma

  • 10. januar
  • 18.00

2. kampmål (Spread 65,5-68,5)

Køb 68,5

Indsats: 2 kr.

Årsag til spillet

Rivaliseringen mellem Lazio og Roma blomstrer i fuld flor i øjeblikket, hvor de to kontroversielle managers Maurizio Sarri og  José Mourinho har gang i det store teater uden for kridtstregerne. Inden det seneste Rom-derby d. 12. november provokerede de hinanden frem og tilbage, og det førte til en tæt og hårdtspillet 0-0-kamp. 

De to møder i seneste sæson bar også præg af enorm intensitet og ukønt spil, og her vandt de to hold en kneben 1-0-sejr hver. Der er altså slet ikke faldet et 2. kampmål i de tre seneste indbyrdes møder, og det er en ganske naturlig konsekvens af hvilke type hold Lazio og Roma er. De er begge defensivt velfunderede og spiller mange målfattige kampe, og begge hold har evnerne til at lukke modstanderen helt ned. 

Så selv hvis der skulle falde et relativt tidligt mål, som der fx gjorde efter 29 minutter i Lazios derbysejr d. 19. marts 2023, kan vi sagtens hente fuld gevinst på dette spil, hvilket man udover disse holds seneste tre møder også havde gjort i Romas storkampe mod Juventus, Inter og Napoli i denne sæson. Det gør ikke spillet dårligere, at Lazio mangler to offensive stjerner i Ciro Immobile og Luis Alberto, og selvom Roma måske skal starte med 18-årige Dean Huijters, bør der stadig være tilpas mange argumenter for, at den her kamp kan ende 0-0 eller 1-0/0-1 for fjerde derby i træk. 

Forklaring af spreadet:

Vi spiller her på, at 2. mål i kampen falder efter 68,5. minut. Det vil altså sige, at når vi køber 68,5 som ‘2. kampmål’, vinder vi, hvis det andet mål i kampen scores senere end 68,5 minut. Jo senere kampens andet mål scores, jo mere vinder vi, mens vi taber mere jo tidligere det scores. Worst case scenario er, at 2. kampmål scores i 2. minut. kortpoint. I det tilfælde vil vi tabe 66,5 enheder (68,5 minutter minus 2). Best case er, at 2. mål falder i 90. minut eller senere – eller slet ikke falder. I det tilfælde vil vi vinde 21,5 enheder (90 minus 68,5).

Med forbehold for ændringer i spreadet. Leveret i samarbejde med Spreadex.

Kun tilladt over 18 år | Spil ansvarligt stopspillet.dk – ring 7022 2825 | Udeluk dig via ROFUS.nu | Regler og vilkår gælder
  • +45 60140027
  • kontakt@monetosbetting.dk
  • Niels Bohrs Vej 20, 8260 Viby
  • CVR 41330406
  • Betingelser
  • Ludomani
  • Ansvarligt spil
Facebook Twitter Youtube Spotify Apple Instagram

Information

  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt
  • Monetos Plus
  • Dagens spil
  • Betbuilderen
  • Artikler
  • Kampagner
  • Podcast
  • Om os
  • Kontakt

Kun tilladt over 18 år | Spil ansvarligt stopspillet.dk – ring 7022 2825 | Udeluk dig via ROFUS.nu | Regler og vilkår gælder

  • +45 60140027
  • kontakt@monetosbetting.dk
  • Niels Bohrs Vej 20, 8260 Viby
  • CVR 41330406
  • Betingelser
  • Ludomani
  • Ansvarligt spil
Facebook Twitter Youtube Spotify Apple Instagram

© 2025 Monetos Betting – Designet af Aveo web&marketing

Administrer samtykke til cookies
Vi bruger cookies til at optimere vores websted og vores service.
Funktionsdygtig Altid aktiv
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Præferencer
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Statistikker
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål. Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Marketing
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Vælg muligheder Administrer tjenester Administrer {vendor_count} leverandører Læs mere om disse formål
Præferencer
{title} {title} {title}